28 декември 2011

Статии за Курс на чудесата

Съществува ли прераждане?

Във върховния смисъл на думата прераждането е невъзможно. Не съществува нито минало, нито бъдеще и идеята за раждане в тяло както веднъж, така и много пъти е безсмислена...

Учител и ученик

На пръв поглед изглежда така, сякаш учителят и ученикът са разделени и учителят дава нещо на ученика. Всъщност, да преподаваш означава да научаваш, така че учителят и ученикът са едно цяло...

Прошката в Курс на чудесата

Темата за Прошката заема важно място в една от най-духовните книги от втората половина на 20-ти век „Курс на чудесата". Прошката се разглежда задълбочено в глави 9, 26, 29 и 30, а глави „16. Прошка на илюзиите" и „17. Прошката и светите отношения" са посветени изцяло на нея...





Още за книгата  Курс на чудесата



 . 

4 коментара:

  1. Аз си купих тази книга, но явно не я разбирам и не ми допадна изобщо, така че продавам моята. Ако някой се интересува цената е 30лв, иначе я купих за 40лв.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Готов съм да я купя и за 40лв. Тел - 0888899675 - Владислав!

      Изтриване
    2. Здравейте,Даниела! Продава ли се още книгата? Интересувам се. Ако да,телефонът за връзка с мен е 0889424668-Диляна

      Изтриване
  2. Публикувай това на стената ми във ФБ и бързо ще я продадеш - https://www.facebook.com/adyulgerov

    ОтговорИзтриване