15 юни 2015

Когато стана на 64


Помните ли песента на The Beatles "When I'm Sixty-Four"?

Пред очите ми е денят, в който ми донесоха току-що излезлия албум Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band през лятото на далечната 67-ма. Бях на 16, вече свирех на китара - представете си какво богатство беше това зад "Желязната завеса".

Когато записа тази песен, Сър Пол Макартни беше на 25. По това време публикуваха в едно списание рисунка на известен английски художник - как биха изглеждали Бийтълс на 64.

Помня колко далеч в бъдещето ми се виждаше това...

Сега Пол е на 70 и изглежда доста по-добре от бузестия чичко на рисунката.

За огромно съжаление Джон ни напусна на 40, а Джордж - на 58.

Що се отнася до моята скромна особа - познайте какво...

Утре моето тяло става на 64!?!

Както се казва, голяма веселба!...




When I get older losing my hair,
Many years from now,
Will you still be sending me a valentine
Birthday greetings bottle of wine?

If I'd been out till quarter to three
Would you lock the door,
Will you still need me, will you still feed me,
When I'm sixty-four?

You'll be older too,
And if you say the word,
I could stay with you.

I could be handy mending a fuse
When your lights have gone.
You can knit a sweater by the fireside
Sunday mornings go for a ride.


Doing the garden, digging the weeds,
Who could ask for more?
Will you still need me, will you still feed me,
When I'm sixty-four?


Every summer we can rent a cottage
In the Isle of Wight, if it's not too dear
We shall scrimp and save
Grandchildren on your knee
Vera, Chuck, and Dave

Send me a postcard, drop me a line,
Stating point of view.
Indicate precisely what you mean to say
Yours sincerely, Wasting Away.

Give me your answer, fill in a form
Mine for evermore
Will you still need me, will you still feed me,
When I'm sixty-four?
Whoo!
Когато остарея и изгубя косата си,
след много години,
ще ми изпращаш ли още валентинка, поздрав - бутилка вино
за рождения ден?

Ако съм бил навън до 2:45,
ще заключиш ли вратата,
ще се нуждаеш ли все още от мен, ще ме храниш ли все още,
когато стана на 64?

Ти също ще бъдеш по-стара,
и ако кажеш думичката,
бих могъл да остана с теб.

Мога да оправя бушона,
когато светлините ти изгаснат,
можеш да плетеш пуловер до огнището, в неделните утрини да ходим на езда.

Да се занимаваме с градината, да чистим плевелите.
Кой би молил за повече?
Ще се нуждаеш ли все още от мен, ще ме храниш ли все още,
когато стана на 64?

Всяко лято можем да наемаме вила
на остров Уайт, не е много скъпо.
Ще сме стиснати и ще пестим.
С внуци в твоя скут.
Вера, Чък и Дейв.

Изпрати ми картичка, драсни един ред, сподели гледна точка.
Опиши точно какво чувстваш.
Твоя искрена . . .

Дай ми отговор, попълни формуляра
Моя завинаги.
Ще се нуждаеш ли все още от мен, ще ме храниш ли все още,
когато стана на 64?
Ухуу!



 .