29 март 2012

Представяте ли си Земята без вас?


Моля, прочетете тази статия, когато имате 15-тина свободни минути.

Отпуснете се, облегнете се назад, насочете вниманието си към дишането - направете няколко бавни, съзнателни вдишвания и издишвания, опитайте се да спрете вътрешния диалог.

Пуснете долното видео на цял екран с висока разделителна способност (HD).




Какво виждате?

Планетата Земя. Океани, ледници, планини, облаци, гори, реки, езера, водопади, пустини...

Освен видяната нежива природа, на Земята има Живот - растения, животни, хора...

А сега си представете, че не сте родени на Земята. Нямате роднини и близки, не познавате никого и никой не ви познава.

Не сте вашето име, не сте вашето тяло, не сте и вашият ум (вашата житейска история, вашите планове за бъдещето).

Не сте човешко същество...

Може би ще ви изненадам, като ви кажа, че това, което остава, след като игнорираме името, тялото и ума, този Наблюдаващ е много по-близо до Истинския ви Аз от това, което мислите, че сте в момента (егото).

Истината е, че вие сте Безсмъртна Душа (Висше Аз, Себе, Атман...), частица Божествено Съзнание, създадена по Образ и подобие Божие и изпратена в този материален свят с определена цел.

"Вие сте тук, за да позволите да се осъществи божественото предназначение на Вселената".

Защо? и Как? - това трябва да се опитаме да си припомним.

Това е целта на пребиваването ни тук.

Това е урокът, който трябва да научим на планетата Земя.

И ще се връщаме отново и отново, докато го научим...

- - -

А сега си кажете: "Аз съм...", без да добавяте нищо след "съм...".

И проверете дали дишате...


 .