20 юни 2011

Към моите приятели във Facebook


Здравейте, приятели,

Присъствам във Facebook активно вече две години и съм убеден, че тази социална мрежа е чудесен инструмент, когато човек знае какво търси и има какво да предложи.

В началото допуснах някои тактически грешки (като повечето „новобранци”), които сега се опитвам да поправя.

Една от тях беше, че предлагах приятелство на хора, за които не бях сигурен, че имаме общи интереси.

Така, неусетно, стигнах до границата 5000.

Сега, за да приема нови приятели, се налага да изтрия някои от старите.

Сигурен съм, че има стотици потребители на Facebook, които случайно са станали мои „приятели”, но как да ги различа?

В това отношение много ми помага възможността за групиране на приятелите. Имам 10-тина групи и това ми дава възможност да адресирам обръщенията си, в зависимост от контекста.

Имам група Asked – за тези, които са поискали приятелството ми. Тях никога не „премахвам”, освен в случай, че прекрачат общите правила.

Въпреки това, се налага да изтривам на случаен принцип десетки „невинни” приятели всяка седмица. Нищо лично – просто трябва да освободя място за новите.

По гореизложените причини, реших да създам страница Атанас Дюлгеров. При страниците няма ограничение за брой фенове. 

Адресът е http://www.facebook.com/atdyulgerov.

Моля тези, които се интересуват от това, което споделям, да я „харесат”. Известно време ще публикувам синхронно информация и на двете стени:
http://www.facebook.com/adyulgerov  - Профил на Атанас Дюлгеров и
http://www.facebook.com/atdyulgerov - Страница на Атанас Дюлгеров.

Моля да ме извините, че ви занимавам толкова дълго със скромната ми персона, но мисля, че имаме какво да си кажем в бъдеще.

Изпращам ви Мир, Любов и Светлина!

 .