14 декември 2021

Участие в "Стани богат"


Следя "Стани богат" още от първите излъчвания в началото на века (2001). Човек научава интересни и полезни неща, времето минава неусетно, а Ники Кънчев беше забавен. Бях разочарован, когато спряха предаването през 2014-та, зарадвах се, когато го подновиха четири години по-късно с Михаил Билалов.

През есента на 2018 година, като на шега попълних интернет формуляр за участие в играта. След това забравих.

Половин година по-късно, в началото на май 2019-та получих телефонно обаждане от Стани богат. Млад мъж проведе едночасов разговор с мен, разпитва ме за всичко. Стана дума и за Бог и вяра, каза, че г-н Билалов е вярващ и ще му бъде интересно, ако бъда одобрен, да разговаря с мен. До няколко дни да съм очаквал резултат. След три дни се обади една от организаторките на играта - бях одобрен, ще ми се обадят допълнително за датата на записа (играта се записваше, в продължение на два дни заснемаха участниците за една седмица).

В уречения ден заминахме със съпругата ми за София - снимките бяха в едно голямо старо хале в Горубляне. Наложи се да почакаме повече от два часа. Признавам, че бях малко притеснен - за първи път щяха да ме снимат за телевизията. Билалов също не изглеждаше спокоен, в кратките паузи между участниците нервно пушеше пред малка съблекалня, където се преобличаше. Гримираха ме и започнахме.

Мисля, че представянето ми от водещия и въвеждащият разговор минаха добре. Стана дума и за този Блог, за Моя път към духовното. Тази част от участието ми можете да видите тук:

 
 
Започна играта, бях смутен и неуверен. Бързо използвах трите жокера, за радост успешно, но след това на въпрос номер осем за салата "Цезар" дадох грешен отговор и приключих играта с 500 лева. Това за мен нямаше значение - и без това бях решил да даря получената сума.

Тези, които желаят да видят как се излагам, могат да проследят играта тук (от 34:40):
 . 

Поводът да напиша тази статия е новината, че от този месец "Стани богат" тръгва отново по bTV. Приканвам ви да участвате, нищо няма да загубите, можете само да спечелите. 

Пожелавам ви успех!

 .